Hur kan man stödja KSK

Bli Medlem

Klubben är en aktiv förening och det finns plats för fler medlemmar och initiativ. Under dom senaste åren har klubben fått flera sponsorer som vill vara med och stötta framtidsplanerna.

För att använda/delta i aktiviteter i gympasalen betalar du en medlemsavgift.

Vi arrangerar olika pass i gympasalen, oftast 2-3 pass/vecka. Se info under aktuella aktiviteter.

Medlemsavgift:

0-6 år - Gratis

7-16 år -50 kr

Från 17 år- 100 kr

Ungdomar 13-16 tränar tillsammans med förälder

Medlemsavgiften betalas in via plusgiro 643753-7 eller Swish 1232668283

Skriv som meddelande: Medlem + ditt namn

Du kan också betala in med kontanter eller med kort på plats.

Gymkort

Gymkort löser den som vill använda våra maskiner och utrusning i gymmet och cardiorummet. För att lösa gymkort måste avtal skrivas.

Under sommaren går det att lösa sommar kort, veckokort eller dagskort.

Du kan använda gymmet när du själv vill mellan klockan 06.00-22.00

•  Årskort Vuxen: 1 500 kr

•  Årskort Ungdom: 750 kr

•  Sommar kort Vuxen: 750 kr

•  Sommar kort Ungdom: 375 kr

•  Veckokort Vuxen: 400 kr

•  Veckokort Ungdom: 200 kr

•  Dagskort: 100 kr

Dagskort kan andvändas när gymmet är bemannat, eller när man tränar tillsammans med någon som redan har ett gymkort.

Ungdomar 13–16 tränar tillsammans med förälder.

Medlemsavgiften betalas in via plusgiro 643753-7 eller Swish 1232668283

Skriv som meddelande: Medlem + ditt namn. Du kan också betala på plats med kort eller kontanter.

Lämna burkar

De senaste åren har klubben haft kärl utställda på flera platser på öarna för insamling av petflaskor och burkar. Även utländska burkar är välkomna i kärlen, dock ej utländska petflaskor. Det är et stort och mycket tidskrävande ideellt arbete att tömma, sortera och fylla säckar under högsommarveckorna. Säckarna skickas sedan till Strömstad med godsfärjan där PantaMera tar emot. Det här tillför klubben en mycket välkommen slant. Gåvoknappen i pantboden hos ICA går också till klubben.

OBS: Har du samlat upp mycket burkar/petflaskor så kontakta oss gärna! Då kan du lämna säcken/säckarna direkt till oss.

Snälla, kontakta oss om du är intresserad i att bli en del av vårt team!

Vi behöver flera händer som kan hjälpa till med att sortera burkar och petflaskor. Vi behöver även dig som gillar att ta i ett tag utomhus. Mark för nybygge skall röjas samt tillrättaläggas och fotbollsplanen Mullevi kräver sitt underhåll.

Vi behöver även flera som kan hjälpa till med att baka kakor, koka kaffe och servera under våra aktiviteter. Även dig som vill hjälpa oss att sälja lotter mm.

Köpa lotter,
T-shirts,
Kepsar etc.

För att ytterligare få inkomster till klubben säljs bingolotter, sverigelotter och fina t-shirts, kassar, mössor mm med klubbens logga.

Om du brukar spela stryktips eller lotto etc, kan du välja att stödja din favoritförening via gräsroten. Gräsroten är en del av svenska spel, och delar varje år ut millioner till ungdomsidrotten och föreningslivet i Sverige. Logga in på svenska spel, välj gräsroten i menyn och skriv in Kosters SK. Då stödjer du oss automatiskt varje gång du spelar i butik eller online.

Ullmax

Som många av er redan vet så säljer vi Ullmax härliga grejer. Strumpor, underställ, mässor, tofflor, tights mm till barn och vuxna. När du handlar via oss tjänar vi hela 30 %. Väljer du att handla via Ullmax webbshop och väljer oss i listan över föreningar, så tjänar vi 10 %. Ett bra tillskott såklart!

Hyra Lokal eller Mullevi

Gymnastiksalen är tillgänglig att hyra för fest eller annat.

Vår fotbollsarena Mullevi kan också hyras till olika arrangemang och aktiviteter.

Kontakta oss för mera information.

Bli Sponsor

Genom att sponsra oss hjälper du oss att förverkliga våra drömmar om ett nytt gym, en utomhus padelbana, uppfräschning av våra befintliga lokaler och upprustning av vår nationalarena Mullevi.

Det mesta av det jobb som läggs ner i klubben sker ideellt, och vi försöker hela tiden hitta nya vägar och sätt att få tillökning i kassan. Vi strävar även efter att utvecklas så att så många som möjligt ska ha tillgång och möjlighet till ett rörligare liv och roligare fritid!

Man kan välja mellan följande sponsoravtal:

- Stjärn sponsor: upp till 4.999kr

- Brons sponsor: 5.000kr

- Silver sponsor: 10.000kr

- Guld sponsor: 20.000kr

- Diamant sponsor: Över 20.000kr

Vill du sponsra KSK? Kontakta oss via styrelsens email: info@kosterssportklubb.se