Aktuella Aktiviteter:

Se klubbens Facebooksida och Instagram

Eventuella ändringar uppdateras främst på våra sociala medier.

Aktiviteter Oktober - Maj:

Tisdag     kl 18   Cirkelpass

Torsdag   kl 14   Stickcafé

Fredag     kl 16   Cirkelpass/Styrka

För att delta i aktiviteter måste du teckna medlemskap.

För att använda gymmet måste du lösa gymkort.

Årliga Aktiviteter

· Medlemsfest ( 3 februari 2024 )

I början på året (januari/februari) har vi en fest for våra medlemmar. En mycket uppskattad tillställning under en annars lite tråkig period av året.

· Poängpromenad ( 29 mars 2024 )

Det finns en genuin kostertradition sedan många år att gå poängpromenad på långfredagen. Det är lite av en folkfest och en hemvändardag. Promenaden brukar locka omkring 300 personer som vill vandra, svara på frågor och mingla vid fikaborden. Promenaden blir lite olika sträckning år från år eftersom det är vädret som bestämmer var det kan vara lämpligt att ta sig fram för en trevlig stund i kosternaturen. Vinsterna är sponsrade av lokala företag såväl i lotteriet som frågesporten.

· Paco el Classico ( 29 juni 2024 )

Vänskaplig och kul fotbollsmatch mellan Sverige - Norge arrangeras på Mullevi i samarbete med Restaurang Pacos.

· Loppis

Under högsommaren finns det en mycket populär loppis i skolans fastighet. Allt drivs helt ideellt. Öppettiderna hittar du som aktuell aktivitet på vår Facebook sida eller Instagram. Det år omsättning på prylarna och det strömmar in nytt hela tiden, vilket gör att man kan besöka loppisen flera gånger utan att behöva bli besviken. Kontakta oss för mera information.

· Kosterrundan ( Prel. 10 augusti 2024 )

En löptävling under augusti månad som startar och avgörs vid KSK-huset. Det finns fyra klasser, 12 km dam och herr, 6 km ungdom och 6 km motionärer. Här är sträckan densamma och går över väg, strand, stigar med stock och sten. Det gäller att hålla reda på fötterna för naturen gäller som underlag. Det är fina priser till vinnarna, en plakett skapad av keramikern och konstnären Arne Öhnell.

· Julmarknad ( Prel. 30 november 2024 )

Gymnastiksalen är också platsen för öarnas julmarknad i slutet på nov/början på dec. Det är mest lokala utställare som säljer sina produkter från öarna. Det är en välbesökt tillställning där ett dignande fikabord lockar till att sitta ner och träffa vänner och bekanta.